Müügitingimused
Müügitingimuste kehtivus
Käesolevad müügitingimused kehtivad tarbijast ostja (edaspidi Tarbija), juriidilisest isikust ostja (edaspidi Äriklient) ja ettevõtte Glämping OÜ (registrikood 16241835, aadressiga Pargi 15, 48502, Torma, Jõgevamaa, Eesti) vahel kaupade ja teenuste ostmisel veebipoest.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.glampima.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja muud õigusaktid.
Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 10.06.2021.
Veebipood www.glampima.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatused kajastatakse veebilehel https://www.glampima.ee/muugitingimused/
Tellimine
Tellimuse vormistamiseks ja selle eest tasumiseks tuleb toimida alljärgnevalt:
Kauba väljavalimise järel tuleb toode/tooted lisada ostukorvi. Ostukorvi saate näha, kui klikite kodulehe päises olevale „Ostukorvi“ nupule. Ostukorvis on nähtavad kõik sinna lisatud tooted nimekirjana ning iga toote kohta on kuvatud soovitud hulk (tk) ja hind. Samuti kogu ostukorvi maksumus. Tellimuse vormistamise alustamiseks vajutage ostukorvis nupule „Jätka“. Tellimuse vormistamise lehel palume teil täita nõutud andmeväljad, valida teile sobiv kohaletoimetamise viis ning täita kohaletoimetamiseks vajalikud andmed. Täitke andmete ja tellimuse vormistamise leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem võimalike vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Tellimuse kinnitamisel vormistatakse teile ettemaksuarve, mis on võimalik tasuda koheselt pangalingi kaudu. Pärast makse sooritamist vajutage nupule „Esita tellimus“. Arve ja kinnitatud tellimus saadetakse teie e-posti aadressile. Kauba müügileping jõustub pärast kliendi poolt kauba eest täielikku tasumist ja makse laekumist veebipoe pangakontole.
Jõustunud müügilepingu alusel kohustub veebipood andma kliendile üle ostetud kauba ning tegema võimalikuks selle omandi ülemineku Tarbijale või Ärikliendile. Klient kohustub müügilepingu alusel tasuma talle esitatud arve ning võtma kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud hiljemalt 3 päeva jooksul alates tellimuse vormistamisest, annulleeritakse.
Makseviiside kirjeldus
www.glampima.ee poes on võimalik tasuda läbi pangalinkide. Pakume sealt Eesti pangalinke – Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop ja makseid saab teostada EUR valuutas.
Maksta saab ka VISA või Mastercard krediitkaardiga.
Tellimuse kinnituskiri
Klient saab kinnituskirja 1h jooksul peale makset.
Toote hind
Kõik hinnad www.glampima.ee veebipoes on käibemaksuvabad. Hinnad on kuvatud eurodes (€).
Hinnad on kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
Kui tellimus on vormistatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse ostja ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele tellimuse vormistamise hetkel kehtinud tingimusi.
Kliendi või tellimuse soodustus (sh kampaaniakoodiga määratud soodustus) ei rakendu transpordikulule.
Veebipood www.glampima.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi, mis kajastatakse veebipoe alamlehtedel.
Kauba üleandmine ja saatmise kord
Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib www.glampima.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
Toodete tarne võtab aega 2-5 tööpäeva alates müügilepingu jõustumisest, kui tellitava toote infos ei ole märgitud erinevat tarne aega.
Veebipood www.glampima.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigel ajal, kuid viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.
Tagastamisõigus
www.glampima.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib Tarbijale õigus lepingust taganeda ja majutusest loobuda või kuupäev ümber muuta 10 päeva jooksul enne majutuse algust. Tarbijal on õigus 5 päeva jooksul enne majutuse algust muuta majutuse kuupäeva, sellisel juhul raha ei tagastata. Juhul kui Tarbija on juba muutnud majutuse kuupäeva, siis ei kehti 10 päevane raha tagastamise ajaperiood enne majutuse algust ja Glämpima OÜ ei ole kohustatud raha Tarbijale tagastama. Tagastamisõigus Ärikliendile kehtib üksnes vale toote puhul. Teenuste (kontserdid, õhtusöögid, laagrid) puhul tagastamine ei ole võimalik.
Pileteid tagasi ei osta ja ümber ei vaheta. Ärajäänud ürituste piletid vahetab veebipood ümber või ostab tagasi 2 nädala jooksul.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata, originaalpakendis ja kahjustamata. Tagastatava kauba seisukorra halvenemise eest vastutab klient, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omaduses ja toimimises veendumiseks. Eseme olemuse, omadustes ja toimimises veendumiseks võib klient käsitseda ja kasutada asja üksnes samal määral, nagu see oleks tavapäraselt lubatav poes. Kauba tagastamine toimub kliendi kulul. Kauba tagastamisel tuleb ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest. Raha tagastatud toodete eest hüvitatakse teile viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse kättesaamisest. Tarbija tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega, eelkõige VÕS § 49 jj